Sunday, October 23, 2011

{ ανάριχτα }

Σ' εσένα απευθύνομαι ρε άρρωστε, σ' εσένα που επισκέπτεσαι το βέβηλο τούτο (ιστο)τοπο, που σαν εμένα κάτι θες να πεις και να θυμίσεις στον εαυτό σου να σε ακούει καλύτερα όταν σκέφτεσαι _ 

Άλλοτε έχεις όνομα, γιατί είσαι τακτικός πελάτης, αφήνεις πουρμπουάρ στο σέρβις, και σκουπίζεις και τις σόλες σου στο χαλάκι που γράφει (όξω !!!)

Άλλοτε είσαι περαστικός και αγύριστος (ώρα σου καλή)

Άλλοτε σιωπάς και γνέφεις,

Άλλοτε με ξανατρακάρεις και αλλάζεις πεζοδρόμιο ( δεν παρεξηγώ μη σκας),

και στην καλύτερη των περιπτώσεων είσαι εκείνος/η που θα με πάει άτα και θα μου πάρει και ματζούνι κοκκοράκι

κοινώς είσαι το αδέρφι που δεν έχω, η έμπνευση που θα ξετρυπώσει τη δική μου, το resveil της γραφής ΚΑΙ των πόθων, η μουσική που διαβάζεται, το παιδί της χώρας του Ποτέ-Ποτέ... είσαι πολλά ακόμη, αλλά ας μην αρχίσω το ανθολόγιο_

Φίλε/φίλη 
(ποτέ μου δεν θα καταλάβω γιατί ο blogger αποφάσισε να τονίσει το γεγονός ότι εάν είμαστε ευανάγνωστοι ή ευάλωτοι ή ευ-χάριστοι για κάποιους πρέπει να τους αποκαλέσουμε "followers")
blogger μου/ επισκέπτη μου ...  

ας έρθουμε ακόμη πιο κοντά στο θέμα

Πριν λίγη ώρα μπαίνω να διαβάσω έναν σφοδρά-αγαπημένο φίλο. Κι όπως την έχω αραγμένη και πίνω το κρασάκι των διαδρομών του με το ξύλο στο τζάκι να τρίζει και την τσιγαριά τούρλα, διαπιστώνω ότι η ανάρτησή του περιέχει και την αφεντιά μου. Μου χάρισε ένα παράσημο.

Ευτούνι*
(* αυτό , για τους μορφωμένους)


'Οχι δεν είναι για το ζήτω-μπράβο του. Όχι δεν πάει να πει ότι επειδή μου το κόλλησε στο κούτελο τώρα έγώ θ' αρχίσω να σου λέω τι άρχοντας είναι και λοιπές ασυναρτησίες - να μπεις να δεις και να νιώσεις πιο άνθρωπος http://carlitobrigante13.blogspot.com/ Το αν το έχω εκτιμήσει και πώς αυτό είναι κάτι που δεν χωράει στις κουβέντες... ίσως χωράει εδώ (λιγάκι) και ξέρει αυτός...

{friend, this one's for you}

ΌΜΩΣ

with bearing comes sharing ... και ποια είμαι εγώ που θα σπάσει το πρωτόκολλο ... γι' αυτό μαθαίνεις 7 πράγματα για εμένα που αν δεν ήταν το παράσημο σιγά μη σου έλεγα... εντάξει μπορεί και να σου έλεγα...

1) μερικές φορές νομίζω ότι είμαι σε πολύ καλή επαφή με τον άντρα που κρύβεται μέσα μου... ο Φρόυντ αναφέρεται σε αυτό ως pennis envy αλλά δεν είμαι σίγουρη ...  πάντως το απολαμβάνω κυρίως όταν διαπιστώνω ότι μου αρέσει να είμαι γυναίκα που λατρεύει/αγαπά/εξυμνεί τον άντρα, άρα αν ήμουν άντρας θα ήμουν γκέι, πράγμα που δεν είναι κακό, αλλά θα μου άρεσε να υπάρχω ως γυναίκα, πράγμα που ίσως με έκανε πιο ανεκτικό με την ετεροφυλλενδυσία, πράγμα που... ωωωω χέστο ... ό,τι κατάλαβες

2) είμαι ανιστόριτη και αγεωγράφητη , αλλά προτίθεμαι να πάψω ... πράγμα που περιπλέκει τις καταστάσεις στο νο1

3) όταν έχω ενδοιασμούς , απομακρύνσου, γιατί τους αναιρώ πολύ εύκολα

4) αγοράζω ταξιδιωτικούς οδηγούς από τα μέρη που θα ήθελα να πάω, όχι από τα μέρη που πηγαίνω

5) καπνίζω από τα 14 (όχι μάνα, τα τσιγάρα που έβρισκες στην τσάντα μου δεν ήταν της Μαρίζας)

6) αχίλλειος : όταν λες/κάνεις κάτι που ξέρεις ότι μόνο εσύ κι εγώ θα καταλάβουμε

7) στις κηδείες λέω τα καλύτερα ανέκδοτα

_

5 bloggers προς παρασημοφόρηση in random order ( στον αποστολέα δεν επιστρέφεται απ' όσο ξέρω)


* http://dead-posts-society.blogspot.com/ (ΙΑΚΟVOS PAPADOPOULOS)




Όχι γιατί δεν είναι 15, αλλά γιατί στην ουσία είναι πάνω από 1000. Εάν γράψω ονόματα φτιάχνω τηλεφωνικό κατάλογο - χρυσό οδηγό !!! (κι αν λέω ψέμματα να πέσει πάνω μου η κατάρα του Evan Williams - εάν δεν ξέρεις ποιος είναι έλεος!)

Αυτά για σήμερα, χαζονύχτωσε...

ΒΑCK SHORTLY ...

1 comment:

Carlito said...

Εντάξει τι να πω..Με το βίντεο αυτό γέμισα. Είναι το καλύτερο πράγμα που μου έχουν δώσει από τότε που ανακάλυψα το ίντερνετ..Δεν θα σταματήσω ποτέ να σε διαβάζω κ να ταξιδεύομαι με τα γραπτά σου!...

Καληνύχτα,